Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Wednesday, March 2, 2011

FACEBLOG?

Huh? Faceblog? Apa menatang tuh?
Adakah ia adik beradik Facebook?
Atau adakah ia saudara-mara Coolblog?
Jawapannyaaa, TIDAK SAMA SEKALI haha.
Okay okay, kat sini aku nak bercakap sikit pasal satu komuniti yang bernama Faceblog nih.
Sebenarnya, aku sendiri tak faham sangat pun apa bendanya Faceblog ni.
Tapi kalau nak dikata secara dasar atau ceteknya, aku fahamlah jugak apa tujuan Faceblog nih wujud.
Faceblog ni sebenarnya adalah satu site yang cuba membantu para blogger baru yang  sedang cuba mencari tapak dalam dunia blogging ni.
Senang cerita, mereka cuba untuk membantu blogger-blogger baru me-market-kan blog mereka *betul kea apa aku cakap ni huh? --'
Aku saja jea join benda ni.
Almaklumlah, blog aku sendiri pun berhabuk.
Entah siapa jea yang datang menjenguk *kesian kan? --'
Okaylah, maklumat lanjut sila rujuk pada link dibawah ini.
Sekiann ;)


No comments:

Post a Comment