Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Saturday, January 22, 2011

Malam,

Malam ini aku ingin tidur dalam angan-angan.
Malam ini aku ingin tidur lepaskan semua tekanan.
Malam ini aku ingin tidur bersama senyuman.
Malam ini aku ingin tidur dan hanyut dalam pelayaran.
Malam ini aku ingin tidur dengan kau dalam dakapan.
Malam ini aku ingin tidur dengan kau dalam pandangan.
Malam ini aku ingin tidur dan hanyut dengan mimpi yang melenakan.


Seandainya aku bisa mengawal deria otak, memilih tajuk mimpi, menggerakkan aktor-aktor, sudah pasti kau adalah watak utamanya 


*Apa yang kita lalui semalam biarlah jadi kenangan, biarlah jadi pedoman, biarlah jadi sempadan, biarlah menguatkan pegangan, biarlah menguatkan ikatan. 




11:09 PM, 22 Januari 2011, aku merindui detik tangis syukur.

No comments:

Post a Comment