Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Friday, November 25, 2011

#Supergirl ♥

Yeah, tanggal 21 November 2011 yang lepas someone gave me something.
Haha aku sendiri tak expect kau sanggup buat untuk aku.
Mana aku tau kau sayang aku banyak manaa heh.

Dan jeng jeng jengg..


Apa ini?
Ini G-Shock!
Oh, aku buat kau shock eh? Haha sorrysorry.

Okayokay, siapakah gerangan yang baik budi, comel manis 
dan kaya raya yang sanggup belikan aku jam tangan ini?

Dan pemenang untuk kategori ini tidak lain tidak bukan jatuh kepada..

Jangan tanya kenapa aku letak gambar ini >,<



Nur Fahirah Amira binti Che Roselan 

"Ouch, awak sangat sweet waktu bawa orang pergi Umall, 
minta orang pilih warna G-Shock yang mana satu yang orang nak. 
Orang minta awak pilihkan, awak cakap pilihlah sendiri #sigh
At the end, kita agree ambil warna putih emas nih. 
Awak cakap nampak mantul sikit hee. 
Tak kisahlah berapa pun harga G-Shock ni, 
tapi yang penting awak dah keluarkan duit awak untuk orang. 
Ohh such a sweet girl, meyh hug sikit haha. 

Orang janji dengan awak orang akan jaga G-Shock nih baik-baik 
sepertimana kita cuba jaga perkenalan kita yang dah cecah 

3 tahun, 3 bulan dan 3 minggu semalam 

(24 November 2011). 

Yeah, Iloveyoumuch ♥"

Btw, this is for you,

Orang bersengkang mata buat nih untuk awak. Sorry tak seberapa --'

Yeah, you are my Supergirl ;*
Sincerely with lots of love,


No comments:

Post a Comment