Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Monday, April 11, 2011

Kebahagiaan dalam perpisahan.

Asyik bercakap pasal masa depan dengan kawan-kawan,
"Aku takutlah," bisik hati.

Tahun ini adalah tahun terakhir aku merasai 
nikmat dan perit bergelar pelajar sekolah.

Ada kawan-kawan aku kata,
"Tak sabarnyaa nak tinggalkan sekolah."
Wow, gila confident kau orang boleh confront hidup lepas sekolah nih kan.

Ada lagi sikit yang cakap,
"Sedihnyaa nak tinggalkan sekolah ni, huu."
Aku pun terfikir sama betapa semua ini akan berakhir tak lama jea lagi, sedih.

Aku masuk dalam kategori mana?
Yang excited atau yang sad-sad tuh?
Err dua-dua boleh tak?
Aku tak sabar nak habiskan tahun ni sebab 
Sijil Pelajaran Malaysia tu bunyinya sangat menyeksakan.
Tapi hakikatnya,
aku sedih sangat bila fikir zaman persekolahan 
yang panjang ni tak akan dapat diulang lagi.
Once you leave it, you won't come back.

Jadi aku decide nak enjoy puas-puas alam persekolahan 
ni sebelum aku angkat kaki berambus dari sini.
*Amboii, kasarnya ayat awok nii.
Siapa kata tak boleh enjoy dalam tahun SPM?
Haa cepat turun tangan.
Wuu ramaii haha.

Apa pun aku cuma nak cakap,
aku sayang semua member yang aku pernah kenal sejak 
dari tadika dulu sampailah hujung tingkatan 5 nih.

You guys nd girls are so precious  

No comments:

Post a Comment