Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Tuesday, March 15, 2011

Yang baru, yang lama.

Dia bilang boleh, "Pergi sajalah."
Tapi hati tetap tak tenteram, menggelabah, takut.
Okaylah. Aku dah bulatkan hati. Pergi saja.
Tapii hati pada yang baru tetap sama.
Yang lama? Niat dihati cuma hendak bertemu, sambung apa yang terputus lahiriahnya.
Mungkin benar aku tak perlu risau.
Percayakan kata-katanya.
Dia dah berjanji takkan berbohong, hanya jujur.




Apa pun, dua hari semalam adalah yang terbaik.
Kali ini, tanpa selindung, semuanya dikongsi bersama.
Kau tahu semua inilah yang aku harapkan setiap hari? 
Yang aku tangiskan kerna ia tak menjadi kenyataan?
Tapi aku tahu kali ini saja.
Setelah ini, aku tidak tahu apa akan kita tempuh.
Namun, sumpah kau ikat hati ini.
Seketat-ketatnya.


Sedang bermimpi,
AffyAzmi.

No comments:

Post a Comment