Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Thursday, March 31, 2011

Tapi kali ini..

Bukan sekali dua kau macam ni..
Dah berkali-kali.
Aku.. masih keliru dengan kau.

Tapi kali ni, aku dapat rasa keadaan jauh berbeza.
Langsung aku tak dapat teka hati kau.
Aku tertekan, kau tahu?

Sebelum ni berlaku, kau dengan aku okay. *Tak ada siapa boleh nafikan, faham?
Tapi, tiba-tiba, malam tu aku ingat lagi.
Kau tengking, marah aku.
Walau dengan kudrat aku, cuba cakap elok-elok.
Kau.. tetap macam itu.

Bertuahnya aku dilahirkan dengan batas kesabaran yang tinggi.
Kau minta beri ruang dan masa.
"Baik, kalau itu yang kau perlu."

Bukan setahun dua aku kenal kau.
Sifat, perangai kau aku dah hafal semua dalam memori otak ni.
Tapi, kali ni kau betul-betul lain, jauh sangat.

Kau biar aku sendiri.
Hari-hari aku tunggu kau balik macam sediakala.
Tapi.. impian tetap kosong.

Setiap kali ada ruang dan masa, aku cuba bercakap dengan kau.
Tapi akhirnya aku yang kena palit sakit.
Apa yang aku tahu, kau takkan balik sendiri.
Tetap aku yang kena pergi ambil kau balik kan?

Kau tahu aku rindu kau sangat?
Baliklah..
Aku tak boleh sendiri lama-lama macam ni.
Aku rindukan kau :'(

Perindu,
AffyAzmi.

No comments:

Post a Comment