Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Wednesday, March 9, 2011

Perang Dunia Ketiga.

Ya, ya. Sudah masuk bulan Mac. Atau lebih tepat lagi menghampiri pertengahan bulan Mac? Okay, diterima. Suatu tempoh yang boleh dikatakan memberi tekanan atau bahasa orang putihnya, 'presssure' kepada para calon atau lebih difokuskan kepada seorang individu yang bergelar Calon SPM 2011 --' Nampak tak aku highlight kat situ? Tak nampak? Kau ni rabunlahh. Haish pergi check up mata tu sanaa.


Sudah, abaikan itu. Cumaa.. Penilaian Kurikulum 1 aku hari tu, masih di tahap hancur tapi belum berderai. Dan itu yang memuncakkan tekanan darah aku. Oh myy =.= Dahlah orang yang diharapkan ada dengan aku sibuk dengan jadual dia. Fedup sedikit. Boleh? Takpalah. Masih boleh bersabar dan terus tunggu. Now, try to give a push for your SPM dear Affy! Kalaulah semudah ayat yang aku catitkan ni, dah lama aku buat bhaha --'


p/s: Kian terpinggir dan dipinggir. Wahai 4SN1 2011, aku rindu yang amat-amat sangat :')

No comments:

Post a Comment