Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Saturday, March 5, 2011

Gosok lampu ajaib.

Eh aku jumpa lampu ajaib.


Gosok, gosok, gosok.


Boom! Keluar satu makhluk. Apa? Siapa? Entah. Tak tahu aku nak jelaskan.


Tapi dia suruh aku buat permintaan. Menurut dia, permintaan-permintaan aku hanya akan ditunaikan oleh figura yang paling dekat dalam hati aku. Lalu bertanya lagi. Siapa gerangannya?


Sudahlah. Ini senarai permintaan aku pada dia:

1. Perhatian
2. Sayang
3. Ruang dan masa
4. Hormat
5. Pemahaman


Aku cuma mahu engkau mengerti. 
Tak pernah aku meminta engkau memberi kesempurnaan. Kerna cacat cela kitalah sempurna itu. 
Tak pernah aku minta engkau lambakkan aku dengan kemewahan. Kerna harga rasa kita itulah mewahnya kita.


p/s: Aku tahu akan ambil masa berkurun mungkin baru kau perasan wujudnya luahan ini.

No comments:

Post a Comment