Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Wednesday, February 16, 2011

Hati di hujung sana.

Hati di hujung sana,
aku tahu kau berbelah,
aku tahu kau ada yang berubah,
aku tahu kau sudah lelah.


Hati di hujung sana,
tak pernah sikitpun aku meminta lebih,
tak pernah aku ingin terus merintih,
tak pernah aku ingin melihat kau bersedih.


Hati di hujung sana,
andainya kau terbaca coretan ini,
andainya kau mengerti perih yang aku alami,
pulanglah kau segera kembali.


Hati di hujung sana,
betapa aku berharap hatimu masih bersama,
betapa aku impikan kau dan aku terus tertawa,
kerna engkau padaku tak ternilai harganya.


*06:43PM,16 Feb 2011, aku rindukan kau :'(

No comments:

Post a Comment