Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Sunday, February 20, 2011

Err.

Dulu baik, sekarang dah macam musuh dalam selimut.
Apa ceritaa?
Aku duk perhatikan gerak korang berdua nih.
Haih berbuih gak mulut nasihat, tapi pi mai pi mai tang tu jugaa.
Masing-masing ego *okay sekadar men-describe*
Tapi sejujurnya aku sendiri rasa bersalah.
Yelah, aku ni pun boleh dikategorikan sebagai salah satu punca hubungan korang retak, dan akhirnya terbelah.
Sorang aku dengar mengata kat sini, yang kat sebelah sana, aku tak pastilah macam mana situasinya.
Satu jea soalan aku, korang tak sayang kea persahabatan korang yang dulunya macam isi dengan kuku?
Aku sentiasa doa kan korang akan jumpa jalan damai kawan-kawan.




*Aku kea yang bersalah? --'

No comments:

Post a Comment