Superman Logo Pointer

Penulis Skrip

My photo
Johor Bahru, Malaysia
Affy Azmi; 94-liners; UiTM Shah Alam; Hati tengah patah; Baru nak belajar menulis balik :)

Monday, January 17, 2011

Minggu Kepenatan --'

Minggu lepas adalah minggu yang aku panggil 'MINGGU KEPENATAN'.
Duh, swear gila penat. 
Badan tak cukup rehat, mata tak cukup lelap, makan tak tentu waktu, lagi teruk waktu yang bergerak pun aku dah tak perasan.
Erh, mungkin inilah dugaan bergelar CALON SPM 2011 --'
Jadual padat, homework berjoget lambak, otak semakin membesar HAHA
Nasib baik kawan-kawan aku ada untuk hilangkan stressed nih.
At least bila dengan korang aku boleh gelak-gelak, gila-gila dan sharing-sharing. Sharing is caring woo :)
Yeah, 2011 adalah tahun yang akan tentukan apa yang aku dapat selama lebih 11 tahun bersekolah.
Wa tak nak fail derr --'


_________________________________________________________________________


On 15th January 2011, my mum celebrated her 43rd birthday. Happy birthday mum. You're the best mum in the world. ILOVEYOU! :)


Mum with my younger sis :)



No comments:

Post a Comment